Verzenden & retourneren
Levertijden
De levertijden van producten staan aangegeven bij ieder item op onze webshop. De meeste producten worden binnen 1 en 3 werkdagen verzonden. Sommige producten hebben een levertijd van 3 tot 5 werkdagen. De levertijden gelden voor Nederland. We doen ons uiterste best om de producten zo snel mogelijk te verzenden.
Welke vervoerder bezorgt de bestelling?
Afhankelijk van het afleveradres wordt de meest geschikte vervoerder gekozen. De meeste zendingen vanuit Nederland worden vervoerd met DHL-parcel.
Kan het pakket gevolgd worden?
Zodra de bestelling is verzonden ontvangt u op het opgegeven e-mailadres de track & trace e-mail van de vervoerder. Met deze track & trace code is het pakket online te volgen en het verwachte aflevermoment te bekijken. Als u geen e-mail heeft ontvangen, check dan ook even uw ongewenste mailbox.
Ik ben niet thuis als mijn pakketje wordt bezorgd.
Als u uw bestelling niet op het tijdstip op uw adres kunt ontvangen, kan de bestelling mogelijk worden opgehaald bij een dichtstbijzijnd postkantoor of afhaalpunt van de vervoerder. Zendingen die niet worden opgehaald, worden retour gestuurd naar de afzender. Neem hiervoor contact met ons op.
Kan ik de producten retourneren?
Ja, u kunt alle artikelen retourneren met uitzondering van onze mokken. U heeft een herroepingstermijn van 14 dagen. Dit betekent dat u binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel contact met ons moet opnemen. Dit kan via info@benbvolreizen.nl
U heeft het recht om alles te retourneren, zolang u alles in originele staat behoudt. Dit betekent dat u moet voldoen aan het volgende:
- De producten dienen in de originele verpakking te zitten.
- Als er labels aan het product zitten, dient u deze eraan te laten.
- Zorg ervoor dat het product goed ingepakt wordt, zodat het product onbeschadigd en netjes bij ons retour komt, zo kunnen wij ervoor zorgen dat het aankoopbedrag zo snel mogelijk u kant op komt.
Is retourneren gratis?
Retourneren is voor uw eigen rekening. Voor het retourneren van product(en) neemt u contact met ons op, wij helpen u verder.
Waarom kan ik de mokken niet retourneren?
Momenteel ondersteunen wij geen retourzendingen voor onze mokken, omdat de producten die u besteld heeft, gepersonaliseerd zijn en specifiek voor iedere bestelling gemaakt worden.
Wanneer ontvangt u het aankoopbedrag retour?
Wij betalen het gehele aankoopbedrag zo snel mogelijk aan u terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij wachten met terugbetaling totdat we de product(en) retour hebben ontvangen. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht.
Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
Ruilen is mogelijk, neem hierover contact met ons op via info@benbvolreizen.nl
Ik heb een kapot en/of beschadigd product ontvangen.
Neem contact met ons op via info@benbvolreizen.nl of ons contactformulier. We kijken samen naar een passende oplossing.
Hebben de producten garantie?
Ja, alle producten worden geleverd met de wettelijke garantie. Als een product kapot of beschadigd geleverd wordt, zorgen we ervoor dat u een nieuw artikel opgestuurd krijgt. Neem hiervoor contact met ons op.
Fabrieksgarantie
Veel producten hebben recht op fabrieksgarantie, dit is een aanvullende garantie op de wettelijke garantie. De verschillende merken waar wij mee werken hebben verschillende garantieperiodes. Neem hiervoor contact met ons op.
Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?
Als u niet tevreden bent met de kwaliteit van de producten, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel contact met ons op en wij zullen er alles aan doen om een oplossing te vinden.
Heb je nog vragen?
Stel ze via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@benbvolreizen.nl
Gegevens
B&B vol reizen
KVK-NR: 91209285
BTW-ID: NL004873326B47
info@benbvolreizen.nl